FANDOM

Mod dodaje do Minecrafta monitory, komputery, Turtle (żółwie) i wiele innych maszyn opisanych niżej. Turtle i komputery kożystają z bardzo prostego języka programowania jakim jest LUA Mod wspułpracuje z wieloma modyfikacjami takimi jak Thaumcraft, Minefactory Reloaded, Lantea Craft,i wiele innych.

Modyfikacja stworzona przez dan200.

Link do moda i angielskiej wiki: TU

ComputerEdytuj

CC1.png

Komputer jest główny blok ComputerCraft'a. W nim można pisać programy, można właczać i wyłączać redstone, a takzę tworzyć sieci bezprzewodowe lub grać w mini gierki. Computer korzysta z systemu CraftOS. 

Strony komputera:Edytuj

Strony do których można przyłączać inne użądzenia 

left, right, front, back, top, bottom

Skróty klawiszowe:

Ctrl + T => wymuszenie zatzymania programu

Ctrl + R => restart komputera

Ctrl + S => wymuszenie wyłączenia całego komputera

Wired ModemEdytuj

CC2.png

Służy do łączenia komputerów w sieci by mogły przesyłąć między sobą dane. Można i take użyć w połączeniu z innymi blokami z moda.

Modem należy umieścić na jednym z boków komputera a następnie połączyć z innym modemem podłączonym do drógiego użądzenia za pomocą kabli sieciowych (Networking Cable). Po połączeniu nalerzy kliknąć prawym klawiszem myszy na modem by go uruchoimić.

Networking CableEdytuj

CC3.png

Kabel służący do łączenia ze soba modemów. 

Wireless ModemEdytuj

Wireless modem.png

Modem służący do łączenia komputerów lub żółwi w sieci bezprzewodowe. umieszca się go na dowolnej stronie komputera kucając i klikając prawym klawiszem myszy.

by uruchomić modem należy w programie wpisać rednet.open("strona na której jest") by wyłączyć modem rednet.close("strona na której jest"). Można go też włączać i wyłączać za pomocą peripheral API np.

local modem = peripheral.wrap("strona")

modem.open() --otwieranie modemu

modem.close() --zamykanie modemu

Disk DriveEdytuj

Floppy DiskEdytuj

TurtleEdytuj

MonitorEdytuj

PrinterEdytuj

Advenced ComputerEdytuj

Advenced MonitorEdytuj

Advenced TurtleEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki